دفتر هیئت علمی دانشگاه به عنوان یکی از مدیریتهای زیر مجموعه معاونت آموزشی دانشگاه محسوب میشود.
این دفتر از دو زیر دایره رشد و بالندگی و دایره هیئت ممیزه و جذب تشکیل شده است و تمامی امور مربوط به اعضای هیئت علمی را به شرح ذیل، بررسی و جهت اعمال به قسمت های مربوطه ارسال مینماید:
اعطای پایه سالیانه تمامی اعضای هیئت علمی (ترفیع) بررسی امور تبدیل وضعیت از کارشناس به رسمی آزمایشی اعضای هیأت علمی بررسی سوابق آموزشی و اجرایی افراد معرفی شده برای مدیریت گروه و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ها وارد کردن اطلاعات اعضای هیئت علمی جدید الورود در سیستم گلستان و بروز رسانی سیستم با توجه به آخرین تغییر وضعیت اعضای هیئت علمی (اعم از تبدیل وضعیت، مأموریت، فرصت مطالعاتی، تغییر پایه و مرخصی ها). تدوین و بازنگری آییننامه،ها، دستورالعملها و شیوهنامههای موجود بررسی امور مربوط به اعضای هیئت علمی وابسته در دانشگاه احتساب پایه های دوران پژوهشگری و کارشناسی در زمان تبدیل وضعیت از کارشناس به رسمی آزمایشی اعطای پایه تشویقی اعضای هیئت علمی از ردیف های اجرائی، پژوهشی و ... بررسی اعطاء پایه به اعضای هیئت علمی از بند"پ" ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه بررسی امور مربوط به درخواستهای هیئت ممیزه از اطلاعات عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی(پرونده تبدیل وضعیت و ارتقاء مرتبه) بررسی ماموریت و انتقال اعضای هیئت علمی بررسی مرخصی های استعلاجی، استحقاقی و بدون حقوق اعضای هیئت علمی و ارسال نتایج به به عنوان تغییرات حقوقی. برگزاری مراسم بزرگداشت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در دانشگاه پاسخگویی به اعضای محترم هیئت علمی و کارشناسان دانشکده وپژوهشکدههای دانشگاه به صورت حضوری و تلفنی.
|