![]() |
چاپ خبر
![]() معرفی کتاب: کارآفرینی اجتماعی در ورزش![]() کارآفرینی اجتماعی در ورزش از جمله ارزشهایی که تا سال ۲۰۳۰ میلادی برای جوامع مختلف ایجاد میشود، تمایل به نوآوری و رسیدن به توسعه اقتصادی پایدار از طریق ورزش است. اگر جامعه ورزشی ایران نیز به دنبال ایجاد ارزشهای جدید و خلق موقعیتهای درآمدزا میباشد، محتویات این کتاب نقش مکملی را در این زمینه ایفا میکند. چرا که تاکید اصلی کتاب حاضر بر ایجاد کسب و کارهای اجتماعی در بستر ورزش است که همین موضوع میتواند حتی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در خصوص توسعه اقتصادی کشور کمک شایانی نماید. ناشر: دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام نوبت چاپ: اول(اسفندماه ۱۴۰۰) تالیف: ونسا راتن ترجمه: دکتر نجف آقایی؛ دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه خوارزمی/ دکتر احمد نادری؛ دانشیار مردمشناسی دانشگاه تهران/ آقای ایمان بخشودهنیا؛ پژوهشگر گروه تربیت بدنی و دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی/ آقای سید امیر اجاق؛ دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی #خط_جامع فایلهای ضمیمه:
1401/03/07 - ١٢:٣٤ / شماره خبر: ٢٩٥٨ / تعداد نمایش خبر: 371
1401/03/07 - ١٢:٣٤ / Code: ٢٩٥٨ / Number: 371
خروج |
دانشگاه در شبکه های اجتماعی© تمام حقوق متعلق به دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام)می باشد.![]() |