دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی - اخبار > معرفی کتاب: کارآفرینی اجتماعی در ورزش
 


چاپ خبر Print

معرفی کتاب: کارآفرینی اجتماعی در ورزش


معرفی کتاب: کارآفرینی اجتماعی در ورزش


کارآفرینی اجتماعی در ورزش

از جمله ارزش‌هایی که تا سال ۲۰۳۰ میلادی برای جوامع مختلف ایجاد می‌شود، تمایل به نوآوری و رسیدن به توسعه اقتصادی پایدار از طریق ورزش است. اگر جامعه ورزشی ایران نیز به دنبال ایجاد ارزش‌های جدید و خلق موقعیت‌های درآمدزا می‌باشد، محتویات این کتاب نقش مکملی را در این زمینه ایفا می‌کند. چرا که تاکید اصلی کتاب حاضر بر ایجاد کسب و کارهای اجتماعی در بستر ورزش است که همین موضوع می‌تواند حتی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در خصوص توسعه اقتصادی کشور کمک شایانی نماید.

ناشر: دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام

نوبت چاپ: اول(اسفندماه ۱۴۰۰)

تالیف: ونسا راتن

ترجمه: دکتر نجف آقایی؛ دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه خوارزمی/ دکتر احمد نادری؛ دانشیار مردم‌شناسی دانشگاه تهران/ آقای ایمان بخشوده‌نیا؛ پژوهشگر گروه تربیت بدنی و دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی/ آقای سید امیر اجاق؛ دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی

#خط_جامع



فایل‌های ضمیمه:
1401/03/07 - ١٢:٣٤ / شماره خبر: ٢٩٥٨ / تعداد نمایش خبر: 371
1401/03/07 - ١٢:٣٤ / Code: ٢٩٥٨ / Number: 371

خروج