789
دانشگاه جامع امام حسين (ع) - رویدادها
چهارشنبه ١٩ ارديبهشت ١٤٠٣

رویدادها

 

بیانیه دانشگاه جامع امام حسین(ع) به مناسبت حضور مردم در انتخابات

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مشارکت گسترده و پرشور شما(ملت عزیز ایران)، و هجوم مشتاقانه به مراکز رأی‌گیری، و تشکیل صف­های طولانی برای رسیدن به صندوق‌های رأی در همه جای کشور، و از همه‌ی قشرهای اجتماعی، نشانه‌ئی آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری اسلامی و دلبستگی همگانی به این موهبت بزرگ پروردگار بود و ایران و ایرانی را در آزمونِ میدان عمل، سرافراز و روسفید کرد.    

(بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب در پی حضور حماسی مردم در پای صندوق­های رأی)

 

حضور مقتدرانه و باصلابت ملت بزرگوار ایران در پای صندوق­ های رأی دوازدهمین دوره­ ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره­ ی انتخابات شورای شهر و روستا، نشان از تدبیر، دوراندیشی و عشق و علاقه­ ی ایرانیان به انقلاب اسلامی و رهبری حکمیانه­ ی آن دارد.

این حضور دشمن شکن که نشان از اقتدار ملت و دولت ایران بود، در حالی رخ به جهانیان نشان داد که بزم شادیانه­ ی دشمنان ایران اسلامی را به کدورت کشانید.

اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه امام حسین(ع) نیز این حضور اندیشمندانه را ارج نهاده و با عرض تبریک به دولت منتخب و آرزوی موفقیت روزافزون ایشان در این مسئولیت مهم، یادآور می­ شود که کمتر دولتی در سطح جهان می­توان یافت که از چنین سرمایه­ ی مردمی ارزشمندی برخوردار باشد که حامی و پشتوانه­ ی دولتمردان باشد. پس امید است به شکرانه­ ی این نعمت بزرگ و الهی؛ ضمن نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، در جهت تحقق و برآورده کردن خواسته ها و مطالبات بحق این مردم شریفT کمر همت ببندند و هیچ تلاشی را در این زمینه فروگذار نکنند. 

دانشگاه جامع امام حسین(ع) نیز به عنوان عضوی علمی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با پرورش و تربیت معنوی و علمی نیروهای انقلابی، خدمات شایانی به دولت­های قبلی نموده است، مفتخر است آمادگی خود را جهت کمک و یاری همه جانبه به دولت منتخب اعلام نماید.

در پایان از خداوند متعال که همیشه این کشور را در آزمون­های مختلف یاری کرده، مسئلت داریم مسئولان و ملت عزیز ایران را همواره در پناه الطاف خود قراردهد تا ان­شاء الله پرچم انقلاب به دست رهبر فرزانه، تقدیم صاحب اصلی آن، حضرت بقیه ا... العظم(روحی و ارواحنا له الفداء) گردد.  انشاءالله.

 

   دانلود فایل : img18585228.jpg           حجم فایل 101 KB
تمام حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام)می باشد.

Real Time Web Analytics